Jola/ 4 kwietnia, 2018/ Aktualności, Ogólne

Miejska Biblioteka Publiczna im. A. Dygasińskiego w Starachowicach

i

Starachowickie Towarzystwo Fotograficzne

ogłaszają

 KONKURS FOTOGRAFICZNY

pt. ACH! BIBLIOTEKA!

 

 

REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO

 ORGANIZATOR:

  • Miejska Biblioteka Publiczna im. A. Dygasińskiego w Starachowicach
  • Starachowickie Towarzystwo Fotograficzne

 

PATRONAT HONOROWY:

Agata Wojtyszek, Wojewoda Świętokrzyski

Danuta Krępa, Starosta Starachowicki

Marek Materek, Prezydent Miasta Starachowice

 

 

 

orzel-wojewoda_czerw

herb powiat

honorowy_patronat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEMAT:

„Ach! Biblioteka!”

Konkurs ma charakter otwarty.

Fotografie mogą być wykonane dowolną techniką.

Prace w formie drukowanej należy dostarczyć w terminie do 12 maja 2018 r. do siedziby Organizatora. Adres siedziby: Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Kochanowskiego 5, 27-200 Starachowice.

Dodatkowo prosimy o przesłanie ich formy elektronicznej na adres: [email protected], wpisując w tytule wiadomości: „Ach! Biblioteka! – imię i nazwisko”.

Każdy uczestnik może nadesłać od 2 do 5 prac.

Format prac konkursowych: 30X45 cm lub większe. Nie należy ich oprawiać ani podklejać.

Każda praca musi być opisana na odwrocie: imię i nazwisko autora, tytuł pracy. Do prac należy dołączyć podpisane oświadczenie wg podanego wzoru.

Cele konkursu:

  • W 2018 r. Miejska Biblioteka Publiczna obchodzi 70-lecie istnienia. Uroczyste obchody tej rocznicy to świetna okazja do promocji naszej placówki, m.in. poprzez fotografie, których tematem stanie się biblioteka.
  • Kształtowanie i rozwijanie zainteresowań fotografią.
  • Zachęcenie do fotograficznej „interpretacji” otaczającej rzeczywistości.
  • Popularyzowanie twórczości fotograficznej.

Tematyka konkursu:

Interpretacja tematu jest dowolna. Biblioteka jako miejsce spotkań; jako zbiór książek; miejsce do czytania. Miejsce, czas i sposób przedstawienia konkretnej książnicy, czy swojej wizji biblioteki jest dowolne.

Termin rozstrzygnięcia konkursu i wernisażu:

  • 24 maja 2018

Organizator powiadomi mailowo lub telefonicznie o wynikach konkursu i terminie wręczenia nagród.

Prace oceniane będą przez komisję powołaną przez organizatora.

Autorom najciekawszych prac przyznane zostaną nagrody pieniężne i wyróżnienia. Organizatorzy zobowiązują się do traktowania nadesłanych prac z należytą starannością, lecz nie odpowiadają za uszkodzenia lub zaginięcia zdjęć wynikłe z winy poczty lub nadawcy.

Zdjęcia nagrodzone i wyróżnione przechodzą na własność organizatora. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do bezpłatnej ekspozycji prac oraz promocji zdjęć w celach propagowania idei konkursu.

Prace nie spełniające wymagań regulaminowych nie będą oceniane. Nadesłanie prac jest równoznaczne z uznaniem regulaminu.

 

 

 

……………………………..

Imię, nazwisko

……………………………..

tel., mail

 

OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
pt. „Ach! Biblioteka!”

 

Niniejszym oświadczam, że:

  • zapoznałem się z Regulaminem Konkursu i bez zastrzeżeń akceptuję wszystkie jego warunki:
  • jestem autorem nadesłanych fotografii i posiadam do nich nieograniczone prawa autorskie i majątkowe bez udziału osób trzecich;
  • nadesłane fotografie nie były publikowane i nagradzane w innych konkursach;
  • uzyskałem zgodę osób, których wizerunki utrwalono na fotografiach, na ich wykonanie oraz zgodę na wykorzystanie tych wizerunków w zakresie Konkursu oraz w innych celach promocyjno – reklamowych
  • wyrażam zgodę na przetworzeni moich danych osobowych na potrzeby konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpień 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz.883 z późniejszymi zmianami)

 

 

 

…………………………………………………..

Miejscowość, data, czytelny podpis